sâmbătă, 2 aprilie 2011

De toate pt toti

Aceasta este o scurta introducere a blogului meu:
     In primul rand as vrea sa spun ca numele meu chiar este Aleku si am 13 ani ideea cu blogul mia venit de la cel mai bun prieten pe care lam avut in viata si care la randul lui a luat ideea de la Mihai care nu este el cine stie ce fortos dar este printre putinii oameni stiuti de mine carora le place sa citeasca si sa invete.
    Mam gandit ca blogul meu sa fie cu de toate pentru toti cum se spune la noi in partea asta a bucurestilor deci pe acet articol puteti sami dati idei despre ce sa scriu.
    Nu prea ma pricep la incheieri asa ca o sa fiu scurt si la obiect:sper sa am cat mai multi vizitatori si care sunteti nu fiti retrasi si postai comentarii de orice fel nu conteaza daca va temeti ca o sa ma supar pentru ca eu nu ma supar pe oameni asa usor.
    Asta e printre putinele dati cand o sa fac reclame asa ca merita sa va uitai pe blogul lui Marius(GmG) http://m7mproduction.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2012-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=3 si pe blogul lui Mihai http://blogger-cleaver.blogspot.com/ atat am avut de spus si nu uitati:nu va sfiiti sami dati sugestii pt subiecte de scris pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu